Decoupage

Mini wiaderko / Mini bucket

Postanowiłam stworzyć coś do kompletu, do mojej już od miesięcy stojącej i używanej konewki. Czyli motyw kwiatowy plus rdza. Miałam małe wiaderko, które chciałam ucharakteryzować by pasowała do konewki z warsztatów. By nie było smutno użyłam innych kolorów, a do środka włożyłam kwiatuszki papierowe, które używam na co dzień do ozdabiania kartek. Wydaje mi się że wszystko zgrało się w fajną całość.

Tu porównanie wielkości wiadereczka:

DSCN5147

A oto różne jego ujęcia:

DSCN5124

DSCN5128

DSCN5144

DSCN5129

DSCN5133

DSCN5139

DSCN5142

A tutaj w zestawie z konewką w tej samej stylistyce 😉

DSCN5148(2)

Zgłaszam swoją pracę na wyzwanie Decu Style -VII Wyzwanie – mały decoupage…

VII wyzwanie

One thought on “Mini wiaderko / Mini bucket

Skomentuj

