cardmaking · scrapbooking

Najlepsze życzenia / Best whishes

Przygotowując kartkę urodzinową dla koleżanki, która przeogromnie lubi wszelkie odcienie fioletu. Pomyślałam o przepięknej wiosennej kolekcji Agaterii. Papiery „Oh hello Spring!” to naprawdę przepiękne zestawienie motywów desek, nutek i kwiatów, czyli to co scraperki – romantyczki lubią najbardziej. Poza tym zauroczyła mnie totalnie kolorystyka ❤
Ale to nie o papierach mowa, tylko o kompozycji jaka z nich powstała, w poniższej karteluszce. Mam nadzieję że spodoba się zarówno jubilatce, jak i osobom które zagoszczą na mym blogu i będą miały okazję ją obejrzeć.

Oto połączenie pomysłu zrodzonego w mojej głowie oraz romantycznej kolekcji Agaterii.

nz1

nz2

nz3

nz4

nz5

A oto niektóre z materiałów, których użyłam:

oh-hello-spring-66

f220685553ea0b8d390ce1eaf23d3de1

96a133b09e4b48fe5e5946d3ff2e5395

 

One thought on “Najlepsze życzenia / Best whishes

Skomentuj

